چهار سال دیگر هرگز در مقابل ترامپ کاندیدا نمی شوم

به گزارش تور کانادا، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: چهار سال دیگر هرگز در مقابل ترامپ کاندیدا نمی شود و تأکید کرد که رئیس جمهور آمریکا از حمایت صددرصدی او برخوردار خواهد بود.

چهار سال دیگر هرگز در مقابل ترامپ کاندیدا نمی شوم

متحد سرسخت ترامپ گفت که گزارش اخیر پولتیکو چیزی است که آن را مقاله ای محدود به دایره واشنگتن می دانم. من کاملاً بر روی کار فعلی ام متمرکز هستم. در حال حاضر برای هیچ چیزی کاندیدا نمی شوم.

وی اظهار کرد: قصد ندارم در مورد هرگز و تحت هیچ شرایطی کاندیدا نشدن، بیانیه بدهم، اما بر اجرای دستورکار رئیس جمهور و دریافت تصویر سیاست خارجی برای مردم آمریکا متمرکز هستم و این تمام چیزی است که بر آن متمرکز شده ام. اما این برای رسانه های خبری واشنگتن در حال تبدیل شدن به یک فصل احمقانه است. و خوب می دانید که همه طور حدس و گمانی هست. پس آن ها را همان طور که هستند، رها می کنم.

این اظهارات اوبرایان پس از آن مطرح شد که پولتیکو روز سه شنبه گزارشی منتشر کرد و در آن نوشت که اوبرایان پیشنهاد حضور خود در انتخابات 2024 را به دوستان و همکارانش ارائه کرده است.

اوبرایان یادآور شد که چهار سال دیگر هرگز در مقابل ترامپ کاندیدا نمی شود و تأکید کرد که رئیس جمهور آمریکا از حمایت صددرصدی او برخوردار خواهد بود.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 850

به "چهار سال دیگر هرگز در مقابل ترامپ کاندیدا نمی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار سال دیگر هرگز در مقابل ترامپ کاندیدا نمی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید