1233 کارمند نوکیا اخراج می شوند

به گزارش تور کانادا، شرکت نوکیا تصمیم دارد 1233 کارمند خود را در زیرمجموعه آلکاتل لوسنت اینترنشنال در فرانسه اخراج کند.

1233 کارمند نوکیا اخراج می شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آی بی تایمز، شرکت نوکیا تصمیم دارد 1233 کارمند خود را در زیرمجموعه آلکاتل لوسنت اینترنشنال در فرانسه اخراج کند و این رقم برابر یا یک سوم کارمندان این شرکت است.

براساس اخبار منتشر شده، افزایش هزینه ها منجر به تصمیم گیری درباره اخراج کارمندان شده و این در حالیست که نوکیا اجازه نداشت تا 5 سال پس از خرید شرکت هیچ کارمند فرانسوی را اخراج کند.

ضررهای شغلی عمدتاً بر بخش های تحقیق و توسعه در سایت های نوکیا در پاریس-ساکلی و لانیون تأثیر خواهد گذاشت.

نوکیا گفت: با تمرکز بر روی هزینه های لازم برای صنعت همچنان لازم است، نوکیا پروژه ای را برای ساده تر کردن فعالیت های خود در فرانسه دنبال کند.

نوکیا با ارائه توضیحاتی یادآور شد: هدف ما دستیابی به یک مدل عملیاتی برای ارائه بهترین ها در سطح دنیا، افزایش بهره وری R&D و چابکی برای تقویت صندلی رقابتی شرکت و تضمین عملکرد بلند مدت است.

شرکت های فرانسوی زیرمجموعه نوکیا از جمله رادیو فرکانس سیستمز، نوکیا بل لبز فرانسه و آلکاتل سابمارین نتورک شامل تعدیل نیروی کار نمی شوند.

در ماه آوریل این شرکت بیان کرد که به دنبال کاهش 500 میلیون یورویی (560 میلیون دلار) تا خاتمه امسال است.

نماینده نوکیا گفت: اجرای برنامه کاهش هزینه از قبل در بعضی کشورها شروع شده است و اکنون این پروژه بر عملکرد نوکیا در فرانسه تأثیر گذاشته است.

تیری بویزون، رئیس نوکیا در فرانسه گفت: نوکیا به عنوان یک پایه عظیم در زمینه تحقیق، توسعه، فروش و خدمات، همچنان در فرانسه مشغول به کار است، این امر به ما امکان می دهد تا پروژه های مشتریان خود را بطور مؤثر توسعه دهیم و اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 593

به "1233 کارمند نوکیا اخراج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1233 کارمند نوکیا اخراج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید