35 بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان آبادان ترخیص شدند

به گزارش تور کانادا، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 35 بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان این شهرستان ترخیص شدند و تعداد بیماران مبتلا به این ویروس 3 نفر است.

35 بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان آبادان ترخیص شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شکراله سلمان زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 35 نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان این شهرستان ترخیص شدند، تعداد بیماران مشکوک بستری شده در این بیمارستان به 68 نفر کاهش یافته و تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس 3 نفر است.

سلمان زاده همچنین در رابطه با توزیع مواد ضدعفونی کننده و الکل اظهار کرد: توزیع این مواد در داروخانه ها آغاز شده البته با حجم درخواست های مردم انتظار می رود از روز های آینده فرایند توزیع و تقاضا متعادل تر شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: آموزش، اطلاع رسانی و حفاظت های بهداشتی از اقدامات پیشگیرانه دانشکده برای جلوگیری از انتشار کروناویروس در آبادان هستند و به مردم توصیه می کنیم در خانه بمانند و با دیدن علائم شدید سرماخوردگی حتما به پزشک مراجعه کنند.

وی به شهرداری ها توصیه کرد در صورت امکان ضدعفونی کردن چند باره شهر برای جلوگیری از انتشار این میکروب و ویروس را در دستور کار قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 327

به "35 بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان آبادان ترخیص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان آبادان ترخیص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید