شروع طرح آبرسانی به 500 روستا ، به احترام مردم تا به امروز واکسن نزده ام

به گزارش تور کانادا، رئیس ستاد احرایی فرمان امام (ره) گفت: به دلیل وجود معضل خشکسالی، طرح های مختلف آبرسانی در 500 روستای کشور اجرا می گردد.

شروع طرح آبرسانی به 500 روستا ، به احترام مردم تا به امروز واکسن نزده ام

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) صبح امروز (سه شنبه) در مراسم بهره برداری از طرح های آبرسانی به 500 روستای کشور و امضای تفاهم نامه احیای 300 قنات کشور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت جهاد کشاورزی، گفت: با توجه به خشکسالی فعلی مردم در نقاط مختلف کشور دچار مسائل و چالش های زیادی هستند.

وی گفت: 1700 روستا از سال گذشته تا کنون مشمول طرح آب رسانی شده اند و مسائل روستا های محروم از آب آشامیدنی سالم به مرور حل خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اضافه کرد: آبرسانی های فوق به صورت لوله کشی خواهد بود.

مخبر با اشاره به شروع اجرای طرح های آبرسانی به 500 روستا از امروز 11 خرداد ماه امسال گفت: 850 میلیارد تومان هزینه مجموع طرح های آبرسانی فوق خواهد بود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره گفت: واکسن کرونای کوو ایران برکت یکی از بهترین واکسن های موجود است و من تا کنون برای احترام به مردمی که به آسانی به واکسن دسترسی ندارند واکسن نزده ام.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: در تیر ماه 8 میلیون دوز، در مرداد ماه 12 میلیون و در شهریور 20 میلیون دوز واکسن کرونا تحویل وزارت بهداشت می دهیم و تا سرانجام شهریور در مجموع 50 میلیون دوز واکسن تحویل وزارت بهداشت می دهیم.

مخبر توضیح داد: جان افراد مثل اقلام خوراکی نیست و نباید معطل هیچ فراوریی در کشور بمانیم و با توجه به فرایند فعلی، امسال همه مردم واکسینه خواهند شد.

وی گفت: به طور معمول بین 12 سال تا 14 سال طول می کشد که واکسن وارد بازار گردد اما با توجه به شرایط اضطراری ناشی از کرونا این مدت کاهش پیدا نموده و همه کشورها طی مدت کوتاه واکسن را وارد کردند.

مخبر اضافه کرد: بر اساس گفته های وزیر بهداشت مجوز تزریق عمومی واکسن کووایران برکت را در هفته جاری صادر می نماید.

وی در خصوص صادرات واکسن کووایران برکت به سایر کشورها توضیح داد: در کوشش هستیم که پس از تکمیل راه اندازی 3 خط فراوری که ظرفیت فراوری ماهانه 30 میلیون دوز واکسن را دارا است و البته پس از انجام واکسیناسیون عموم مردم کشور، کار صادرات واکسن کووایران برکت را پیگیری کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال حاضر 7 کشور مکتوب درخواست واردات کردند که از گفتن نام آنها معذور هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1203

به "شروع طرح آبرسانی به 500 روستا ، به احترام مردم تا به امروز واکسن نزده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح آبرسانی به 500 روستا ، به احترام مردم تا به امروز واکسن نزده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید