شرح وزیر انرژی روسیه درباره توافق جدید در چارچوب اوپک پلاس

به گزارش تور کانادا، الکساندر نوواک گفت: کشورهای اوپک پلاس با هدف حفظ ثبات در بازار جهانی نفت و کاهش خطرات و نامشخص بودن اوضاع، با ادامه کاهش فراوری نفت به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز، تا سرانجام ماه جولای به توافق رسیده اند.

شرح وزیر انرژی روسیه درباره توافق جدید در چارچوب اوپک پلاس

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه اظهار داشت که اوپک پلاس، کاهش فراوری نفت به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز را تا سرانجام ماه جولای (10 مرداد ماه) تمدید نموده است.

به گفته وی، چنین تصمیمی با هدف تقویت تاثیر توافقاتی که در اواسط ماه آوریل به دست آمده، گرفته شده است.

نوواک شرح داد: این تصمیم به منظور حفظ ثبات در بازار جهانی نفت و کاهش خطرات و نامشخص بودن اوضاع که هنوز شاهد آن هستیم، اتخاذ شده است.

وی یکی دیگر از دلایل ادامه این کاهش را افزایش بیش از حد ذخایر نامیده و تأکید کرد که این تصمیم درستی است و همه شرکت های روسی از تمدید کاهش تا سرانجام ماه ژوئیه حمایت می نمایند.

وزیر انرژی روسیه درباره شرایط توافق جدید اوپک پلاس نیز با اشاره به اینکه، تمامی پارامترهای توافقات قبلی در ماه جولای هم حفظ شده است، اعتراف کرد که زمان توافق منعقد شده قبل از سال 2022 را می توان به دو بخش کوچکتر یا بزرگتر تغییر داد.

الکساندر نوواک همچنین تاکید نمود که اقدامات مشترک در چارچوب اوپک پلاس از عواقب جدی ناشی از شدیدترین کاهش تقاضای نفت در طول تاریخ جلوگیری نموده است.

وی گفت: می خواهم از همه شرکت نمایندگان در نشست وزیران اوپک در تاریخ 9 و 12 آوریل امسال (21 و 24 فروردین ماه) بخاطر اتخاذ تصمیمات سازنده و توافق درباره اقدامات مشترکی که به ما اجازه داده است تا امروز از پیامدهای جدی ناشی از شدیدترین کاهش تقاضا در بازار جهانی نفت در تاریخ جلوگیری کنیم، تشکر کنم.

روز گذشته (شنبه) کشورهای عضو اوپک در سرانجام نشست وزیران خود، تصمیم گرفتند تا کاهش فعلی میزان فراوری نفت طبق توافق اوپک پلاس به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز برای یک ماه دیگر، یعنی تا سرانجام ماه جولای را تمدید نمایند.

در عین حال، بیژن زنگنه وزیر نفت ایران یادآور شد که سطح کاهش فراوری نفت در صورت موافقت شرکت نمایندگان غیر عضو اوپک در این معامله افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 557

به "شرح وزیر انرژی روسیه درباره توافق جدید در چارچوب اوپک پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزیر انرژی روسیه درباره توافق جدید در چارچوب اوپک پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید