9 مدل زیورآلات طلا و جواهر که در سال 2024 ترندهای محبوبی هستند

به گزارش تور کانادا، استفاده از جواهرات متنوع کار ساده ای است اما بیشتر مردم ترجیح می دهند که هر روز از همان جواهرات دیروزی استفاده نمایند. آن ها برای این کار خود دلایل خوبی هم دارند. ممکن است جواهراتی ارزشمند مانند یک میراث خانوادگی یا حلقه ازدواج داشته باشید که استایل و هدف شخصی شما از کاربرد اکسسوری ها را تأمین می نماید. شاید هم ترجیح می دهید بر اساس ترند جواهرات، این اکسسوری ها را انتخاب کنید. به این ترتیب، می توانید اجزای اصلی کمد خود را تغییر دهید و به آن جان تازه ای ببخشید. در هر صورت، هیچ راه اشتباهی برای انتخاب این اکسسوری ها وجود ندارد. اگر برای انتخاب جواهرات خود راه دوم را انتخاب می کنید، خواندن این مقاله به شما یاری می نماید. در ادامه، ترند جواهرات 2024 را می خوانید.

9 مدل زیورآلات طلا و جواهر که در سال 2024 ترندهای محبوبی هستند

در سال 2024، چه جواهرات مد می شوند؟

اگر به خرید چیزهای قدیمی علاقه بسیار دارید یا در جعبه ی جواهرات خود در پی قدیمی ترین قطعات جواهر خود هستید، برای شما خبر خوشی داریم. در سال 2024، زنجیرهای طلایی درشت و گوشواره های بزرگ دوباره مد می شوند. به مجموعه جواهرات مادربزرگتان فکر کنید. این جعبه دوباره به شیوه ای مدرن و شیک طراحی شده و به مد روز تبدیل شده اند.

ترند جواهرات 2024 هیجان انگیز است چون ادامه و نوسازی ترندهایی است که قبلا دیده ایم. اگر به جواهرات کلاسیک علاقه دارید و ترجیح می دهید پول خود را صرف خرید جواهراتی با کیفیت بالا کنید، حلقه های الماس درخشان یا گردنبندهای مد سال جاری را دوست خواهید داشت.

گردنبند تنیس الماس کلاسیک یا دستبند تنیس الماس شروعی برای چیدن قفسه جواهرات کمد شما هستند. بسیاری از زنان شیک پوش هم این جواهرات را با تنظیمات مختلفی که متناسب با شخصیت و بودجه شان است، خریداری می نمایند.

اگر به الماس علاقه ای ندارید، گردنبندهای چندلایه ، آویزهای ساده و گردنبندهای چوکر همگی جزو ترند جواهرات 2024 هستند. هر یک از این جواهرات در دوره های مختلف تاریخی محبوبیت داشته اند و به نظر می رسد که همه آن ها آماده شده اند تا در سال نو دوباره روی صحنه ظاهر شوند.

اگر می خواهید ترند جواهرات 2024 را برای خرید جواهرات خود انتخاب کنید، می توانید از جواهراتی که سال جاری ترند شده اند، الهام بگیرید.

1. حلقه های درخشان

گوشواره های حلقه ای طلایی کلاسیک ممکن است در چند سال گذشته جزو اصلی جعبه جواهرات شما شده باشند اما زمان آن رسیده که کمی درخشش را به لاله گوش خود اضافه کنید. حلقه های الماس جزو ترند جواهرات 2024 هستند. وقتی یک از این گوشواره های حلقه ای الماس را تهیه کنید، احتمالا به این زودی از آن ها سیر نخواهید شد. از آنجایی که این مدل گوشواره صورت شما را به قاب عکسی زیبا تبدیل می نماید، انتخاب یک جفت گوشواره حلقه ای الماس می تواند چهره شما را روشن تر کند.

برندهای مطرح گوشواره حلقه ای مثل آلتوزارا، الساندرا ریچ و شنل نشان داده اند که می توان یک جفت گوشواره حلقه ای الماس را با لباس هایی مانند کت چرمی یا ژاکت کش باف پشمی ست کرد. چه از حلقه های الماس بهره ببرید و چه سراغ حلقه های طلایی بروید، به هرحال، ممکن نیست که با این جواهرات استایل اشتباهی داشته باشید.

اگر دوست دارید که هر روز یک ست جواهر را بپوشید، یک جفت گوشواره هاگی حلقه ای انتخاب درستی برای شما خواهد بود. اگر چندین پیرسینگ روی لاله گوش خود دارید، یک جفت گوشواره هاگی حلقه ای ساخته شده از طلا و نقره و نگین های الماس انتخاب خوبی خواهد بود.

گوشواره های مینی حلقه ای طلا با نگین های الماس نیز می توانند برای موقعیت های روزمره به کار روند. این گوشواره ها را باید با موهای بالا بسته شده استفاده کرد تا به مقدار کافی بدرخشند.

2. گردنبند و دستبند تنیس الماس

گردنبندها و دستبندهای تنیس سال ها است که به عنوان هدیه هایی ارزشمند در نظر گرفته می شوند اما این روزها این رشته های الماس کم کم حضوری غیررسمی تر پیدا نموده اند.

دوران استفاده از گردنبندها و دستبندهای الماس برای رویدادهای خاص مدت ها است که گذشته و همه ما این جواهرات پر زرق و برق را با لباس های ساده خود ست می کنیم تا بدون هیچ دردسری برای خود استایلی شیک بسازیم.

یک گردنبند تنیس مینی الماس قطعه ای عالی برای استفاده از چند جواهر روزمره دیگر به صورت چند لایه یا استفاده آن به تنهایی است. گردنبند تنیس الماس یا مینی الماس برترین هدیه برای مناسبت های خاص مثل تولد و روز مادر هم خواهد بود.

3. النگو فلزی

النگو یک جواهر ساده، ارزشمند و قدرتمند برای تغییر استایل است. شما می توانید یک لباس فرسوده یا از مد افتاده مانند ژاکت و شلوار جین انتخاب کنید و ظاهر آن ها را با یاری یک یا دو النگو کاملا تغییر دهید. برای استفاده از این جواهرات ترند 2024، باید آستین های خود را بالا بزنید و النگوها را به تنهایی یا در کنار یکدیگر به کار ببرید. طراحانی مانند کلوئه و توری برچ النگوهای فلزی را طوری طراحی و فراوری می نمایند که این جواهرات همواره در صحنه مد باشند. برای استایل با النگوهای فلزی مانند آنچه این برندها طراحی می نمایند، کافیست همان طور که در بهار و تابستان سال گذشته مد بود، النگوهای فلزی را در دست بیندازید. فقط تنها تفاوتی که در ترند جواهرات 2024 می بینیم، این است که از النگوهای عریض تر استفاده می گردد.

دستبندهای فلزی کاف با طرح درشت نیز می توانند به شما در این استایل یاری نمایند. استفاده از این دستبندها راهی ارزان برای پیروی از ترند جواهرات 2024 است. می توانید این دستبندها را از جنس طلا، نقره یا ترکیبی از آن ها به کار ببرید.

4. جواهرات چوکر

چوکرهای سلطنتی نیز سال جاری بخش مهمی از ترند جواهرات 2024 را تشکیل می دهند. این جواهرات مد روز و شبیه به جواهرات سلطنتی هستند. چه بخواهید شبیه به یک شاهزاده خانم افسانه ای تیپ بزنید یا مثل تیلور سوئیفت لباس بپوشید، به هرحال، جواهرات چوکری می توانند به مظهر مجذوب کنندهیت شما تبدیل شوند. جواهراتی شبیه به جواهرات برندهای شنل، ورساچه و دیور می توانند الهام بخش شما باشند تا برای رویداد خاص بعدی خود از یک جواهر چوکری مجذوب کننده بهره ببرید.

برای استفاده از این جواهرات باید به علایق و ترجیحات خود توجه کنید. در واقع، علایق و سلیقه شما حداقل در این یک مورد خاص نقش مهم و مشخص نماینده ای دارد. آیا شما جزو آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که به پوشیدن لباس هایی با رنگ های متنوع علاقه دارند؟ در این صورت، گردنبندهای چوکری رنگین کمانی به اجزای مورد علاقه شما از ترند جواهرات 2024 تبدیل خواهند شد. یک گردنبند چوکری رنگارنگ می تواند برای ست کردن با لباس های شما که رنگ های مختلف دارند مناسب باشد. این گردنبند برای رنگ و جلا دادن به لباس هایی که رنگ های خنثی دارند هم برترین گزینه هستند. خودتان می توانید تصور کنید که چطور یک پیراهن بلند مشکی رسمی با گردنبندی رنگین کمانی چقدر بیشتر می درخشد. این گردنبند برای ست شدن با یک لباس مخملی یا لباسی جواهرنشان مناسب ترین گزینه خواهد بود.

5. گردنبند با نگینی تکی

گاهی اوقات، کمترین چیز بیشترین ارزش را دارد. به هرحال، وجود یک نگین یا سنگ قیمتی ارزشمند به تنهایی نیز می تواند درخشش و جلوه خاصی داشته باشد. در طول سال های گذشته، کارشناسان مد و زیبایی بر این موضوع تأکید داشته اند که باید جواهرات را روی هم یا در کنار هم و به صورت چند لایه به کار ببرید. با وجود این، به تازگی اوضاع تغییر نموده است. طراحان مد به این نتیجه رسیده اند که باید این ترند را تغییر داد. به این ترتیب، در ترند جواهرات 2024، از این سبک استفاده از جواهرات عبور نموده اند. در سبک نو به کار بردن جواهرات، تأکید بر این است که یک سنگ قیمتی یا نگین ارزشمند و خاص به تنهایی به کار روند.

برندهای طراحی مد برای سال نو به سبک مینیمالیسم علاقه نشان داده اند. در ترند نو جواهرات، گردنبندی با زنجیر بلند به میادین مد بازگشته است. برای اینکه این گردنبند ظاهری وینتیج و قدیمی داشته باشد، با یک سنگ قیمتی مانند عقیق ترکیب می گردد. این نگین عقیق با رنگی فیروزه ای را باید با لباس هایی با رنگ های خنثی ست کنید. به عنوان مثال، برای اینکه این گردنبند به شما استایلی اسپرت بدهد، کافیست یک تی شرت سفید با آن بپوشید. این تی شرت با رنگی خنثی و طرحی ساده در کنار گردنبند فیروزه ای مجذوب کنندهیت بیشتری خواهد یافت.

یک گردنبند از جنس طلای سفید یا نقره نیز می تواند با آویزی صدفی ترکیب گردد. به این ترتیب، استایلی اسپرت و تابستانی خواهید داشت که شما را شیک تر و مجذوب کننده تر از همواره نشان می دهد.

6. گوشواره فلزی با طرح هندسی

سال گذشته، گوشواره های قطره ای ساخته شده از جنس طلا و نقره که طرح بزرگتری داشته اند به معنای واقعی کلمه غوغا کردند. در بهار و تابستان گذشته، طراحان این روند را ادامه دادند تا انتها، گوشواره های بزرگ متالیک به محبوبیت برسند. گوشواره های نقره ای در جشنواره های مد مطرح دنیا ظاهری فرازمینی دارند. این گوشواره ها با ظاهری کلاسیک به ترند جواهرات 2024 پیوسته اند.

در حال حاضر و در ادامه این ترند، گوشواره های فلزی با طرح های هندسی محبوبیت یافته اند. یک گوشواره طلایی با طرح هندسی یا گوشواره ای نقره ای خوش تراش می تواند به اکسسوری مجذوب کنندهی برای مهمانی در تعطیلات تبدیل گردد.

گوشواره های استیتمنت ساخته شده از جنس طلا و نقره نیز در همین دسته جای می گیرند. این گوشواره های مجذوب کننده می توانند استایل خاص و منحصربه فرد شما را در هر موقعیتی از روزمره گرفته تا مراسم های رسمی نشان دهند.

7. جواهرات چند لایه

چه به این استایل علاقه داشته باشید و چه ترجیح بدهید جواهرات خود را به صورت تکی بهره ببرید، فرقی نمی نماید. به هرحال، یکی از استایل های محبوب در ترند جواهرات 2024 این است که آن ها را به صورت چند لایه به کار ببرید. گردنبندهای چند لایه بلند دوباره به صحنه مد بازگشته اند. این استایل در چند دهه گذشته به طور مداوم مد شده و بعد از مد افتاده است. به همین دلیل، اگر وارد فروشگاه های محلی اطراف خود شوید، احتمالا یک یا چند مدل از گردنبندهای چند لایه را در ویترین آن ها خواهید دید.

ظاهر گردنبندهای چند لایه ذاتا با حال و هوای استایل بوهو هماهنگ است و هواداران این سبک سال جاری دوباره می توانند گردنبندها را به روش مورد علاقه خود استایل نمایند. گردنبندهای چند لایه می توانند به استایل شما ترکیبی از بافت ها، رنگ ها و زنجیرها مختلف اضافه نمایند. همین موضوع هم دلیل دیگری برای محبوبیت این گردنبندها است.

8. طلای سیاه و الماس

چه این موضوع را تمایل همیشگی طراحان مد به دهه 90 و 2000 تلقی کنیم و چه آن را تلافی هجوم قابل پیش بینی رنگ های پاستلی بدانیم، طلا و جواهرات سیاه رنگ دوباره در سال 2024 به صحنه مد بازمی گردند. برای اینکه شما هم طبق ترند جواهرات 2024 پیش بروید، باید سراغ جواهراتی با این مشخصات بروید. یاقوت های کبود را انتخاب کنید که به رنگ مشکی و تیره شباهت دارند. درخشش پر زرق و برق یشم سیاه را وارد استایل خود کنید. این جواهرات با جواهراتی از طلای سفید نیز به خوبی ست می شوند و می توانید از بودن آن ها در کنار یکدیگر و در استایلتان لذت ببرید.

9. گردن آویز طرح حروف الفبا

گردن آویزهای حروف الفبا همواره محبوب بوده اند. سال جاری نیز این طرح ها جزو ترند جواهرات 2024 هستند. با استفاده از این گردن آویزها می توانید استایل روزمره خود را شخصی سازی کنید. گردن آویزهای حروف الفبا با طرح های ظریف و بزرگتر که از طلا و با نگین های الماس ساخته شده اند، انتخاب زنان شیک پوش در سال نو خواهند بود.

ترند جواهرات 2024؛ بهانه ای برای بازگشت جواهرات قدیمی به صحنه مد

جواهرات در سال نو اغلب ظاهری قدیمی و وینتیج دارند. همین مسئله نیز باعث شده تا کسانی که به جواهرات قدیمی خانوادگی خود علاقه دارند، از ترند 2024 استقبال نمایند اما آیا تا به حال به این فکر نموده اید که چرا جواهرات اکسسوری ارزشمند برای به یادگار گذاشتن هستند؟

انتقال جواهرات از نسلی به نسل دیگر مفهوم نوی نیست اما در طول سال های گذشته این روش قدیمی تا حدی نادیده گرفته شد. در سال نو، طراحان مد با توجه به این موضوع دوباره سراغ طرح های قدیمی مانند زنجیرهای تکی با آویزهای عقیق رفته اند تا باری دیگر اهمیت انتقال جواهرات از نسلی به نسل دیگر را یادآور شوند.

انتقال جواهرات از نسلی به نسل دیگر باعث می گردد که خاطرات ارزشمند حفظ شوند. این جواهرات همواره مثل سال 2024 دوباره مد می شوند. به عنوان مثال، گوشواره های حلقه ای که در اوایل دهه 1900 مد بودند، دوباره مد شده اند. این جواهرات مثل دستبندهای تنیس الماس می توانند هدایایی ارزشمند هم باشند که حالا پس از سال ها در صندوقچه مادربزرگ بودن، دوباره مد شده اند.

کلام آخر

برای اینکه جواهرات تان مطابق با مد روز باشند، باید ترند جواهرات 2024 را بشناسید. ترند سال نو محبوب کسانی است که به جواهرات قدیمی یا آن هایی که از نسل گذشته به یادگار مانده، علاقه دارند. شما هم اگر هوادار این دسته از جواهرات هستید، می توانید دوباره سراغ گوشواره های حلقه ای قدیمی یا دستبندهای تنیس الماس به یادگار مانده از مادربزرگ خود بروید. سال جاری چشم طراحان مد و حرفه ای ها دوباره در پی این جواهرات خواهد بود.

منبع: stylecaster

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1817

به "9 مدل زیورآلات طلا و جواهر که در سال 2024 ترندهای محبوبی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 مدل زیورآلات طلا و جواهر که در سال 2024 ترندهای محبوبی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید